Extra möhippa!

Japp, igår var det dax för möhippa Nr 2!! Underbart!! Mina fantastiska jobbarkompisar hade planerat en helkväll för mig!
Trots att jag var lite tveksam att gå på fest hos Swissan pga en hård arbetsvecka så traskade jag dit! Linda hämtade mig kl 18.55! När vi kommer dit så är det så attans tyst så jag frågar om vi är först! Sen när jag kommer ut i köket så ser jag ett bord dukat med en massa mat, drinkar och ballonger i taket! Och suprise så hoppar det fram ett gäng glada brudar! Förutom Linda och Susanne så var det Lisa, Gunnel, Ann-Charlotte, Ulrika, Semona, Ingrid och Kajsa!! På huvudet fick jag en vacker slöja som var gjord av Ulrikas vita panellängder!! Efter detta fick jag kondomer på mig som jag skulle sälja under kvällen!

Sen var det välkomstdrink a la Barcardi ruzz!! Smarrigt! Extra läckert att de var i Sex and the city glas! Sen va det mat!
Kyckling/ pasta sallad, laxpaj, kasslerpaj, salsa, små skalskålar med räkor och chiliröra, ostar, bröd m.m. Underbart gott! Till detta fick vi vitt vin! I mängder! Sen efterrätt var kaffe, after eight, äppelkaka och vaniljsås! Mums! Och sen kom chips och ostbågar! Under kvällen sysselsatte vi oss med att sjunga SINGSTAR!! Jag älskar singstar!! Sjöng tills jag blev blå i ansiktet! Stackars de andra som fick lyssna på detta skrålande! Grannarna måste ha tyckt att det var katastrof eftersom de ringt väktare som kom och knackade på dörren! Han var mycket trevlig, men berättade då att grannarna klagar på hög ljudnivå och att vi kunde lugna ner oss lite! Haha! Jaja, klockan närmade sig 24 så det var ändå dax att traska ut! Det var dax för O´learys! Där dansade vi loss! Jag lyckades sälja 2 kondomer a 20 kr styck! ( Förmodligen för att 20 lappen fick sättas mellan brösten!) Vi dansade på och hade superskojigt!

Vid 02.30 hade de flesta lämnat stället så jag och Linda gick bort till Nivå för att avsluta kvällen med ytterliggare ett glas vin! Sen va det hög tid för mig att gå hem och sova!!

Tack alla för en underbar kväll! Jag bjuder på fika för kondompengarna!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt det låter! Synd att jag inte fick veta om det hade gärna varit med......:(

Kram

2008-11-23 @ 19:59:34
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad kul!

2008-11-24 @ 17:01:05
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0