Älskar min Kompis!

Japp! Hon är det bästa som finns! Och hon är min katt!! Ikväll hade hon små tovor under baktassarna! Inte populärt! Men med lite motsträvan så fick jag raka av dem! Nu trippar hon på klorna! Hon är världens vackraste misse!!

Idag har det varit fullt ös! När jag kom hem i morse efter en totalstressig natt på jobbet så fick jag attans ont i magen! Får alltid det när jag känner mig stressad! Lyckas somna runt kl 11.00! Kl 16.00 ska jag vara på möte för att planera julfesten! Trodde inte vi hade koll på läget men nu ser det ut som att det kan bli en superfest!!

Efter detta har jag haft bröllopsnoja! Jag har traskat omkring i mina brudskor! Börjar bli ganska bekväma!
Jag har ordnat med alla vigselprogram! Prästen är klar! Pratat med tärnan som äntligen fixat klänning! Ordnat med presenterna till gästerna! Samtidigt som jag lyssnat på bröllopsmusik och gråtit! Usch vad jag är löjlig!! Imorgon ska jag till Semona för en sista test av klänningen! Hoppas armarna sitter där de ska!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah ser fram emot att se dig i din fina klänning!

2008-11-25 @ 13:41:34
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0