Accu-Chek

Japp så heter min nya kompis! Accu- check smart pix! Visst låter det häftigt! Tekniken går framåt och jag kan nu ladda in min blodsocker apparat i datorn! När den har fått in alla värden så ritar den upp kurvor, medelsocker, veckosocker, tabeller, högt, lågt och lagom! Herre min tid! Men grymt överskådligt! Finns en del kvar att jobba med, men det ser betydligt bättre ut nu är vad det gjorde förra veckan! Kanske löser sig för mig med!?? Men bara kanske...

Idag har jag tittat på vad jag tror är näst sista avsnittet på Prison Break! Ja man kan verkligen fundera på hur det ska sluta! Jag tror minsann att fina M får checka in på maskhotellet trots allt! Tyvärr!! Tror ju inte att det ska kunna bli en lösning på hela soppan på ett sista avsnitt på 43 minuter! Jag hatar serier! Nu ljög jag! Jag älskar serier! Men bara när det slutar med lycka och kärlek!

Dagens absolut tråkigaste är att min fina lillebror har ytterliggare en kompis som har dött! Det har varit ett tungt år för det kompisgänget! Kan fortfarande börja gråta när jag tänker på Albin! Och nu är det denna andra killen! 22 år! Tragiskt! Livet är så otroligt orättvist!

Håll tummarna att det blir en fortsättning på drömmen jag hade förgående natt, inatt! Det är coolt att veta hur mycket som händer, bara man ska byta batteri på en telemetridosa!

Puss och kram ( Igen! )


Kommentarer
Postat av: Anne

Ha ha ha ha jag vet nog vad du har för snuskiga drömmar! Undrar bara vem det var som bodde på rum 4? Det finns ju i alla fall dubbla dörrar......kanske lika bra det! kram

2008-11-21 @ 07:57:43
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Beklagar sorgen min vän! Livet är mycket orättvist ibland. Hoppas din lillebror hittar styrkan igen.



Smart grej den där Accu-check. Lättare att få en översikt då och hantera det bättre kanske. Vad sägs om en date nästa vecka? Jag är ledig nästan hela veckan. Kram!

2008-11-21 @ 09:34:38
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0