Romantisk dag!

Ja idag har det varit en underbart fin dag!! Inte för att min blivande älskling varit mer romantisk än vanligt! Men vi har kollat på romantiska filmer... Eller jag har kollat!
När klockan ringde idag kl 14 så fick jag stiga upp! Seg, men som sagt nöjd med gårdagen! Åkte direkt hem till mamma och pappa! En av de sista gångerna i huset! Känns så overkligt! På ett sätt så ångrar jag mig att vi inte köpte det men på ett annat sätt så är det inte vårt hus!! Svår känsla! Den totala seperationsångesten kommer på julafton och när de lämnat nyckeln!
Efter att vi provsmakat 11 olika ofantligt goda snittar till nyår så förflyttades vi in i soffan! Där på TV var min absoluta favoritfilm! Drive me crazy!! En fantastiskt snygg skådespelare, Adrian Garnier var en del av huvudrollen! ( Lik min fina?? Ja absolut!) Efter detta åkte vi upp till Hässlegården till Helena och Andreas och störde dem i deras middag!! Så underbart att se Helena växa! Hon är så vacker med lilla magen!
Vid hemkomst så fortsatte min romantiska kväll! Jag tittade på finalnr av stjärnor på IS! Älskar Fantomen på Operan och kunde inte låta bli att hitta denna fantastiska låt att låna! Nu spelas denna pampiga låt på högsta volym!!
Som det perfekta avslutet så har jag tittat på de underbara filmerna High School Musical 1 & 2!! Jag är alldeles kär!! Tänk att det finns så vackra filmer!! Man blir så lycklig!
Nu är klockan snart 4 igen och jag borde sova mer än någonsin! Men det är ju enda tiden på dygnet jag är pigg!!
Känner mig glad! Härlig känsla!!
Puss på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! Hoppas det ger sig snart, är trött på detta eviga snorandet, febern och huvudvärken. Vilken tur att det finns alvedon. Ha det gott! Du verkar ha haft en fin helg! Kram!

2008-12-08 @ 10:38:28
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Anne

Romantik......härligt......Mmmmmmmmm

Väntar på att du ska ringa och tala om "det där"!!!!!

2008-12-08 @ 14:31:47
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anne

Tjenixen bruden! Ni kommer oxå hitta ert drömhus en vacker dag och då vill jag komma på inflyttningsfest! Kram kram i romantikens tecken!

2008-12-08 @ 18:42:11
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var kul att ni kom och hälsade på en sväng! Gör det fler gånger (ni får gärna störa mitt i maten)! Kram

2008-12-09 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0