Mitt livs novell!

Det känns som att det är en massa känslor som strömmar idag, men det är väl inte mer än vanligt! Men funderar starkt på att skriva en novell till tidningen Mitt livs novell! Det vore häftigt!

Jag har jobbat inatt! Vissa nätter är tuffare än andra och denna natten var en sådan! Ibland är det tufft att jobba inom vården!

När jag vaknade kl 16 så va det en runda på stan! Skulle hitta en inflyttningspresent till min Helena och hennes Andreas! De flyttade in i sitt hus i helgen! Och vilket hus! Helt underbart! Jag kände mig hemma med en gång! Lyckoönskningar till en härlig tid i huset! Bebisen kommer att trivas alldeles utmärkt där!

Efter detta så har jag försökt övertala Mimmi att skicka över bilderna från helgen men hon är sååååå trött! Håll ut kära läsare, snart är bilderna här och Mimmi kommer att vara utan presslegitimation för resten av livet!

Tack till alla som lämnat kommentarer för val av glasögon! Valet är nu gjort och det blev nr 1 och nr 5! Röda och svarta!

Hörs imon!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Jobbar ikväll, tyvärr. Så vi får boka en dag nästa vecka. Det verkar inte som min kommentar på ditt förra inlägg kom med. Men mina favoriter var liksom dina nr 1 och nr 5 =)

Ha det gott min vän! Kramar!

2008-12-03 @ 10:53:00
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0