Magdrömmar!

Det kallade jag mina mardrömmar när jag var liten! Kan än idag kalla dem magdrömmar! Tror att en stor del av ens drömupplevelser handlar om magen! Drömmer en hel del just nu! Vaknar trött pga alla drömmar! Många drömmar är väldigt fina och vackra! Många är rena mardrömmen! Om alla drömmar vore sanna så vore jag gift med minst 10 personer nu! Shit vad det ska bli skönt när allt är över! Kan bara inte förstå att den stora dagen är om 11 dagar!! Så underbart! Nervöst men en underbart härlig känsla!! Snart snart snart!

Har jobbat ikväll! Som vanligt så är det fullt med saker att göra! Skönt! Då går tiden fort!

Känns inte som fredag! Ser fram emot min ledighet som stundar!!

Grattis till Anne som idag fick sitt pepparkakshus publicerat i BLT! Mycket vackert!

Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0