Juldagen...

Ja idag är det juldagen! Julafton är över för detta året!! Är helt slut! Igår var det en underbar dag! Men det tar på krafterna att ligga på topp en hel dag! Idag har jag huvudvärk! Känns som det står en elefant på huvudet och bankar med en påse småstenar!! Ajajaj!! Jäkla glögg!!!

Att jobba julaftonskväll var ingen katastrof! Det va riktigt mysigt!! Vi hann äta godis i mängder, byta julklappar, titta på TV och njuta av varandras sällskap!

Efter detta så begav jag mig till mamma och pappa! Där väntade den varma glöggen! Och julklapparna!!! Jag älskar julklappar!! I år har jag nog varit extra snäll för jag fick mer än jag är värd!! Av mamma och pappa fick jag 2 par glasögon! Äntligen får jag använda mina nya glasögon!! 5 par sexiga Sloggitrosor och en bok!
Av min blivande man fick jag en film ( P.s I love you ) Jag älskar den filmen! En parfym och en mus till datorn ( Hatar den där plattan som man ska mikkla med hela tiden!)
Av min moster som jag för övrigt inte har köpt julklapp till själv, fick jag en eltandborste vilket jag har önskat mig i flera år utan att tala om det för någon! Tack snälla!!!
Sist men inte minst så fick jag årets bästa julklapp av min lillebror! Han är så jäkla bäst!!
Han hade köpt mig ett Playstation 2 med 2 mikrofoner och Singstar!!!! I Love It!!!! Mamma och jag har sjungt Singstar hela natten!! Så underbart roligt!! Ikväll har jag varit inne på Ginza och köpt så många Singstar skivor jag har råd med!! Nu ska sångrösten tränas upp!! Tack snälla söta Calle!!

Trots många fina julklappar så sitter huvudvärken kvar!! Hemskt!! Helena var här en stund ikväll och försökte pigga upp mig lite! Det va trevligt men nu är huvudvärken tillbaka!! Trots att det är årets stora utekväll så får det bli pyjamasbyxor och soffan ikväll!!

Hoppas ni alla är lika nöjda med julen som jag är!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig en riktigt god jul och trevlig fortsättning på helgen. Snart är det dags för mer festligheter! Ah det är så synd att jag måste jobba, och inte kan vara med på din stora dag! Kramar!

2008-12-25 @ 23:06:37
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Anne

Härligt med jul! Hur är det annars då? Nervös? Slå en signal när du har en stund över för mig! KRAM

2008-12-26 @ 18:52:02
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0