Jul Jul Jul!!

Men vart finns julkänslan??? Vill känna att tomten snart bankar på dörren!! Vill ha 2 meter snö, 10 minusgrader och härlig julkänsla!! Vem kan ana att det är julafton om 3 dagar?? Inte jag!!
Kanske för att man jobbar på julaftonskvällen?? Kanske för att nyår är mer spännande??? Bara 10 dagar till nyår!!

Läste på aftonbladet idag igen om djurplågeri!! Men vem vill plåga en häst med elstötar för att stackars hästen ska springa fortare??? Det är obegripligt!!! Stackars små djur!!

Nej nu är det dax att krypa ner om man ska vakna när klockan ringer kl 06!! Hurra för att få jobba på helgen!!

Puss kram och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-21 @ 21:48:37
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anne

Åh jag håller med dig! Helst skulle jag vilja hoppa rakt in i den gamla musikvideon med Wham "Last christmas" Där snackar vi julkänsla! Trisst att du ska behöva jobba julafton, jag vet hur det känns för jag jobbade julaftonskväll förra året Grrrrrrr

2008-12-21 @ 21:51:59
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0