Jordbävning!

Jordbävning i Skåne! Och jordbävning i mitt hjärta!! Idag känns det dock lite bättre! Och jag är så glad för alla fina vänner jag har som har ringt mig idag! Det känns riktigt bra! Jag är glad att jag har min blivande och jag är glad att vår stora dag närmar sig! Det ska bli så roligt!! Har något stort att se fram emot!!
Idag har jag varit ledig! Underbart! Har passat på att besöka min kära nr 3! Mitt solarium! Finns 4 rum och jag är alltid i nr 3! Tror dock att det va nya rör idag för jag känner mig lite röd i ansiktet! Men det lägger sig nog snart!!

Nej nu ska jag nog ta och gå och lägga mig med min nya kompis! Har en ny kompis som heter FASS! Han är med mig i alla lägen! Och jag ska lära känna honom både utan och innan! Ser fram emot detta!

Läste idag att det finns ett ställe i Kina där man mördar 10.000 katter om dagen! De flår och kokar dem levande!! Jag kräks!!!!! Fy fan vad hemsk!! Hur kan man göra så mot små mjuka pälsbollar???? Jag ska bli djurrättsaktivist!!!!

Hittade en underbar bild på en liten sak på Aftonbladet idag!! Skulle så gärna vilja vårda en sådan liten sötnos!!! Denna sötnos har blivit överfallen av en katt i Australien!!! Srämmande!!  Jag vill ta hand om pyret!! Kanske kan få i julklapp!!!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag tycker nog att Mr Fass är lite väl kantig att ha i sängen! Kattgryta! NEJ TACK!!!!

2008-12-19 @ 17:56:13
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0