High School musical...

Jag kan inte hjälpa det men jag är verkligen förälskad i de filmerna! Jag kommer aldrig att växa upp och gilla dokumentärer om gamla ouppklarade affärer! För mig ska det vara kärlek, kärlek och gärna lite mera kärlek!!
Är det inte helt underbart att bli lycklig av en film???

Idag fick jag höra på jobbet att jag inte borde sola mer... Och jag som knappt tycker att det syns att jag solat några få gånger....Visst är det så att man ser betydligt fräschare ut om man har lite färg?? Kanske inte den gyllenröda läckra hummernyansen jag har nu men kanske lite mer åt det bruna hållet... Blir nog en vända till i solariet trots allt!!

Puss på er alla stjärnor!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja en fika innan jul låter jättebra. Kramar!

2008-12-15 @ 08:48:56
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej hopp! var en kort vända till jobbet idag men du var ju inte där! kanske låg du och solade...Ha det bäst!

2008-12-15 @ 18:14:42
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0