???

Jag har sjunkande läsarsiffror!!! Skriver jag så tråkiga saker så måste ni säga till!!!! Annars måste jag sluta blogga ju!!

Idag har det varit en hektisk dag! Jag va på jobbet mellan 07.00 och 15.00!! Efter detta så fick jag eller egentligen inte jag utan min blivande! Vi fick besök av hans föräldrar!! Han pappa är helt ok men mamman är en liten skata! För att inte tala om systern!!!! Kräkvarning!! Primperan i flera liter behövs för att inte kräkas på dessa människor!!! Grrrrr!! Tur att min fina inte har tendenser att efterlikna sin familj!!!

Efter detta besök så hämtade vi min fina lillebror på tågstationen!! Julledigt från Malmö! Efter detta hem till mamma och pappa!! Middag!! Mums!! Jag och Calle käkade fläskfilé medan mamma och pappa åt Lutfisk!! Blääää!!!
Vi passade på att klä granen och få lite lite julkänsla!!!! Åhhh vad jag önskar att jag skulle få fira hela julen hemma i huset! Sista julen!!!!!

Bröllopsprat och insåg att min ring är förliten!! Hjälp mig!!!!!!

På vägen hem passade vi på att hälsa på Helena och Andreas!! Fick kvällsmat! Helena hade bakat bröd!! Så underbart gott!! Kan inte klappa nog på magen!! Varje kilo klär henne perfekt!! Bebis Bebis Bebis!!!

Snart är det ju dax för Kickan!! Det ska bli så spännande!! Tänk att så många av mina vänner ska ha bebisar!! 4 gravida på bröllopet!! Extra champange till mig!!

Kommer hem och pratar med Semona som ska komma och lämna klänningen imorgon! Och för att slippa katthår så har jag lånat vår toastmasters lägenhetsnyckel där Semona ska stryka klänningen och jag sen ska förvara den!! Vilket jobb för att få en skrynkelfri och ren klänning!! Men vacker blir den!!

Efter detta så har jag tittat på en underbar film! Heartbreak hotel!! Så jäkla rolig! Och tragisk! Kan varmt rekommenderas!! Börjar bli ett stort fan av Helena Bergström!

Nu borde jag sova!! Ska jobba natten imorgon! Men innan dess så ska jag upp och träffa min sykonstnär och även hinna med en lunch!

Puss på er alla!!

( Lillebror på bild!!!)


Kommentarer
Postat av: Anne

Men människa, hur hinner du allt? Jag har drömt om dig inatt, du och din man hade hittat ert hus och av en händelse så var köksluckorna lackröda!!!

Vad det gäller ringen så kan du nog inte göra så mycket, ta olja på fingret och kräng på ringen och bara le som om inget har hänt, så får du fixa till den efteråt.

NEJ, du får inte sluta blogga, det är nog bara en liten svacka pga att de flesta har annat att göra nu innan jul än att göra som du och jag - häcka vid datorn ;)

Ha det bäst! Kraaaaaaaaam

2008-12-22 @ 08:18:58
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: B

Är nog julstressen som håller nere dina läsarsiffror. Jag ska snart börja packa osv så jag lär inte höra av mig till dig, som jag tänkt. Ha en skön jul. Lugn inför bröllopet, det kommer att bli så bra. Kram.

2008-12-22 @ 11:29:36
Postat av: Anne

Oj vilken snygg bror...

2008-12-22 @ 19:32:08
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag kan bara hålla med Anne, otroligt snygg bror.. Liten julförälskelse =) haha...

2008-12-23 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0