Beroende...

Jag har blivit beroende!! Av OLW´s hjärtan! Har ni inte testat dem så smit in i närmaste jourbutik och köp en påse!! Åhhh så gott! Och jag kan inte leva utan Nasin nosspray! Hatar att det känns som att försöka andas genom näsan och det sitter fast två meloner där! Panikkänsla ju!!
Ikväll har jag jobbat så jag har inte så mycket att ventilera!
Imorgon är det Bonde söker fru igen! Åhh vad jag längtar! Kanske är jag beroende av TVn med?? Och Nivea... Och vatten vid sängen... Helosan på fötterna...Kliande på ryggen innan jag ska sova... Insulin... Hela mitt liv är ett stort beroende! HJÄLP!!! Måste googla om stödgrupper för mitt beteende!
Hoppas ni alla haft en bra tisdag!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Du det där med att vara beroende är ganska tryggt och bra att ha i vardagen när allt annat kan vara "upp och ner" Kraaaaaam

2008-12-10 @ 13:03:13
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0