Älskar Musikal!

Mina grannar kommer snart att klaga! Det spelas musikal på högsta volym även idag! Har tittat på High school musical 1 & 2 även idag! Åhh så vackert!!
Passade på att ta mig en vända till solariet! Nu efter 14 minuter så syns det ingenting!! Fanken med! Jag som vill vara snyggt brun och det snabbt!
Nu till lite wedding news! Jag har pratat med prästen idag! Åhhh vad han verkade rolig! Not! Söte tid så seg! Där får vi ordna till det ordentligt innan nyår om det ska bli en rolig vigsel! Kan inte fatta att det är så nära! Helt otroligt! Fick dock ett återbud till festen idag! Synd!! Någon som vill komma istället?? ;)
Dagens bild är huvudrollsbaben i Musikalfilmerna!! Mums!! Och vilka vener att sätta PVK i!! Åhhhh!!!!
Puss alla fina människor!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Jaaaaa! Jag kommer gärna! Kram

2008-12-09 @ 22:02:40
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0