Lördag kväll...

Jag har inte mer fantasi än att jag kan namnge inlägget med dagen och dess tidsintervall!
Inatt lyckades jag sova i flera  timmar och va riktigt pigg när klockan ringde kl 06! Efter ett lagom betungande arbetspass så somnade när jag kom hem! Sov mellan 16.30 och 19.00. Jävligt smart när jag ska sova inatt för att jobba ett dagpass imorgon igen! Inte alls Lina!!!!! ( Ett extra utropstecken för Bodil!!!!!!!)

Har varit inne på ett par personers blogg ikväll! Trodde det va obligatoriskt att skriva varje dag! ??? Men inte... Flera veckor till månaders mellanrum mellan inläggen! Skärpning!

Efter att jag vaknade kl 19 så käkade jag skräpmat! En gyrostallrik! Mycket gott! Efter detta så har jag sysselsatt mig med att skicka trevliga mail och sms till människor som jag inte träffat på länge! Förhoppningsvis så börjar kalendens trista gråa höstdagar piggas upp med trevliga fikor och vinkvällar! Ser fram emot detta!

Pratade med mamma och pappa idag som berättade att katten Katten har försvunnit! Han är dock 14 år gammal, mager och blind! Eventuellt en njurinsuff enl veterinären! Kräkts upprepade gånger de senaste dagarna! Och som en gammal huskatt så är de kända för att rymma undan och dö när de väl känner att tiden är inne! För pappas skull så hoppas jag att han dyker upp imorgon, men för Kattens skull så hoppas jag att han hittat någon fin gräsplätt att sova på! Och att ingen skata får sig en lyxmåltid! Han skull vara värd en riktig begravning! Han har varit en trogen vän i alla år! Nej nu ska jag inte vara ledsen förrän vi vet att han har checkat in på maskhotellet!

Trist att jag inte har några nya bilder att ladda upp! Få försöka vara mer aktiv med kameran!

Sov gott alla söta!

Kommentarer
Postat av: Anne

Usch vad jobbigt att Katten är borta! Jag håller tummarna för att han kommer tillbaka, snart.

Nu är det morgon och jag funderar över hur jobbigt du hade det att stiga upp idag :-)

Ha det gott stumpan!

Kram

2008-08-31 @ 07:58:26
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0