Jag har en blogg!

Ja nu jäklar har jag skaffat mig en blogg! Inte för att jag vet vad jag ska underhålla alla mina kära läsare med, men jag hoppas att någon ska få en härlig inblick i mitt liv någon gång då och då!
I alla fall så heter jag Lina Ishav! Blir i oktober 28 år! ( Herre min tid) Men jag vill gärna tro att det är en trevlig ålder! Som sjuksköterska på en Thoraxklinik så upplever man en hel del men tragiskt nog för mina läsare så har jag tystnadsplikt och kan inte delge allt spännande jag får uppleva! Jag får försöka delge allt annat spännande i mitt liv!
Ialla fall så planerar jag bröllop på nyårsafton! Som det känns nu så kommer jag att rusa ut ifrån den hemska kyrkan utan att säga ja! Vem utsätter sig för denna påfrestning frivilligt??? Det kan sluta hur som helst den dagen! Spännande!
Ja välkommen hit! Jag ska försöka underhålla er på bästa sätt!
Hörs snart!
Puss Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0