I did it!

Ja jag klarade av att hoppa in på en medicinavdelning som jag inte jobbat på sedan förra sommaren! Och det va så jäkla skoj! Det va tufft och stundtals lite körigt, men jäkligt roligt! Man lär sig verkligen nya saker varje pass man jobbar!
Glad att jag hade Linnea på plats! Hon är en riktig tuffing på det bästa sättet! En riktig pärla!
Men jag ska inte sticka under stolen med att det ska bli skönt att komma hem till min vanliga avdelning imorgon!
Imorgon börjar många kompisar på VUB! Vidareutbildning med andra ord! På ett sätt är jag lite avundsjuk, men på ett sätt är jag nöjd att bara får vara på avdelningen och njuta av att jobba! Ska nog vänta ett tag till innan jag beslutar mig för att gå vidare med utbildning! Men jag önskar er alla som ska läsa ett stort lycka till!!
Förresten ska jag ha en student nu i två veckor! Det blir nog en lika stor utmaning för mig som för dem som vubbar!
Dax för sängen strax! Jag försöker vända tillbaka mitt dygn till det normala! Igår kväll somnade jag redan kl 23! Rena rama spädbarnstiden! Sov till 11.00 idag! Underbart! 3 täcken, sju kuddar, fläkten på högsta snurret, fönstrerna öppna och ensam i sängen! Åhhh så underbart!
Hoppas ni sover lika gott som jag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var sååå KUL att jobba med dig gumman! Kommer sakna dig nu... men vi ses ju snart iaf. Tack för det fina orden, det värmer=) Nu kommer jag bli en av dina dagliga läsare. Puss!

2008-08-29 @ 20:25:51
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0