Godmorgon!

Kl är nu snart 18.30 och jag sov till kl 17.00 idag! Hjälp! Men det va så skönt! Har jobbat min första natt efter semestern! Det va riktigt trevligt! Jag har äran att ha många fina människor som jobbarkompisar vilket resulterar i många härliga skratt och mycket kunskap! Natten har varit lugn, men trots det så känner mig sig lite ringrostig första passet! Fick bara ringa jouren tre gånger!! I alla fall så tackar jag B för skjutsen hem i morse och för att du är du! Det är alltid lika roligt att jobba med dig! Ska bara hitta en svart vägg som vi kan använda! Någon som kan erbjuda detta??
Jaha... Det va nog allt! Jag som brukar ha massa att skriva har helt plötsligt tomt på ideer!
Imorgon ska jag göra ett extra pass på en avdelning som jag inte jobbat på sedan förra sommaren! Det kan sluta hur som helst men det ska bli skojigt att komma dit! Håll tummarna att det går vägen! Får både mig och de stackarna jag ska ta hand om!
Ska ialla fall bli underbart skoj att få jobba ett pass med min Linnea! Har inte jobbat med henne på ett år och hon är en helt underbar person! Tur att jag har henne som mitt stora stöd imorgon!
Idag den 27 augusti så är det ett år sedan jag började på 55an! Tänk vad tiden går! Det har varit ett händelserikt år med många tårar och mycket frustration! Men som jag skrev innan så även en massa skratt och nya underbara människor som man lärt känna! Låter nästan lite sentimental idag! Är nog lika bra att sluta! Kanske skriver igen sen... Om det händer något skojigt under kvällen!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0