ARG!!!

Jag vet egentligen inte om denna jäkla bloggen är min grej! Kommer att avslöja mer än vad jag vill!! Klockan är nu halv 3 på natten/ morgonen och killen som vi precis har utnämt till toastmaster har gått hem! Det va jättetrevligt att han kom förbi! Dock så har det varit mycket beslut kring vårt kommande bröllop de sista dagarna! Prat om inbjudningskort m.m. med min kära mor och svåra beslut om min klänning var rätt eller inte! Idag har jag varit hos min fantastiska sömerska Semona som verkar ha en trollstav innaför tröjan!!! Åhhh vad jag tycker om henne! Men.... När toastmastern Nicklas kom och med spänning öppnar sitt inbjudningskort så frågar han vart bröllopet kommer att vara och vilken tid!! Jag skrattar lite och ber att han läser det igen!!! Nej inget svar på frågan!! Lilla Lina har duktigt nog glömt att skriva ut kyrka och klockslag på mer än häften av alla inbjudningskort! Och dessa som jag har suttit med timme ut och timme in!!! Tycker att alla tecken pekar mot att det är dax att ställa in denna tillställning!! Varför kan det bara inte gå min väg!!?? Känner mig så frustrerad just nu!! Grrrr! Får väl gå och lägga mig och försöka ta nya tag imorgon! Va förresten uppe på jobbet för att justera mitt schema! Kan lika gärna skicka min hyresavi till landstinget! Jag bor ju där!! Åhhh jag måste vara grymt tråkig att läsa om! Ska försöka bättra mig! Puss och kram! Och till Bodil så ser jag fram emot kameran!

Kommentarer
Postat av: Anne

2008-08-22 @ 07:25:25
Postat av: Anne

Vilken underbar dag du hade....Bröllopet kommer säkert att bli ett helt underbart! Behöver du kräka av dig är det bara att ringa."Det som inte dödar, det härdar"

Ha en skön dag och ta det lugnt. Kram

2008-08-22 @ 07:36:26
Postat av: B

Ajdå, många !! på senaste inlägget.

Det ordnar sig, Lina, du hinner.



Kram.

2008-08-23 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0