Uggla!

Idag var jag på en vanlig fredagsshopping. Hittade en affär med 75 % rea. Så fort jag kom in i affären så hittade jag en prydnadsuggla. 99 kr. Helt ok med 75 % rabatt på det. Hittade även 3 fjärilar för 119 kr/ st. I mitt huvud räknade jag ur 460 kr - 75 %. Ca 120 kr. Fick dock betala 230 kr. Eftersom jag är galet dålig på matte så reagerade jag inte förrän jag fick kvittot framför mig och det stod 717 kr i rabatt! Frågade expediten lite försiktigt vad det var som blivit fel. Hon berättar att inget är fel. Ugglan kostade ju 599 kr! Jag höll på att ramla baklänges! En uggla i plast som jag anspgs vara värd 25 kr hade ett grundvärde på 599 kr! Allvarligt talat men jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Ugglan, en riktig rugguggla, var redan betald. Bara att ta hem den och förvara den väl. Tyvärr kommer den inte att få bo på balkongen med det värdet, han ska få en fin plats i lägenheten!

Hoa!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det var en dyr uggla....

2011-09-03 @ 09:56:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anne

Ha ha ha, vilket lyckat köp!

Kul att du är tillbaka och bloggar igen! Hoppas vi ses snart på jobbet! Kraaaaaaam

2011-09-03 @ 19:37:37
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0