Så jäkla lättlurad!

Jag ska ju inte sticka under stolen med att jag är en väldigt lättlurad och reklampåverkad tjej! I söndags när jag satt vid min facebook sida så dök det upp en reklam sida om en ursnygg klänning. Eftersom jag snart ska på 30 års fest i Simrisham så tänkte jag piffa till mig lite extra och köpa denna vackra klänning! Jo jag klickade mig fram och hade den snart i min inkorg. Så även lite annat smått och gott som en ögonskuggepalett med 120 olika färger, ett neonrött läppstift, lösögonfransar och lite lim till det. Även ett armband mot myggbett! Jag betalade en liten nätt summa med direktbetalning med förhoppning att allt skulle vara så bra! Det visade sig dock att:
* Klänningen var VÄLDIGT mycket förliten!
* Nästan alla ögonskuggor gick i kras när de åkte ner i brevlådan.
* Lättstiftet visade sig vara oranget. ( Rött var färgen jag beställde...)
* Ögonfransarna och limmet har jag inte rört än.
* Myggsäsongen är över och armbandet gick ut i augusti!

Snyggt jobbat, Lina!



Och klänningen var snyggare i verkligheten än på bilden! Fan fan fan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0