Filmblogg!

Bloggen utveckar sig mer och mer till en filmtipsblogg! Att jag gillar film är ju ingen hemlighet. Ibland går det en evighet innan man tittar på en film. Denna veckan har jag lyckats hitta lite olika filmer. Någon som jag gillar, någon som jag inte gillar, någon som får mig att få ont i magen och någon som får mig att gråta. Filmens värld är oändlig...

Film 1: Fick mig att må bra. 

You again.



Filmen är bättre än trailern!

Film 2: Fick mig att gråta!

En blomma i Afrikas öken.



En sann historia som alla borde se...

Film 3: Fick mig att få ont i magen.

Last night.



 Kärlek? Olycka?

Film 4: Inte alls min sorts film.

Black swan.




Detta var mina senaste filmer jag tittat på!
Har du sett någon av dem?

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0