Vinden!

Har alltid tyckt att det är lite scary med vind. På vinden gömmer man allt som man inte vill visa i sitt hem. På vinden knaprar råttorna på ens grejer. Inför en flytt så är ju ialla fall en vindsrensning nödvändig. Det är vad jag har pysslat med i helgen... Tack o lov så har vi en container som tillhör huset, där man kan slänga mycket saker. Efter min rensning så har vi nog fyllt stora delar ev en stor container. Och mer lär det bli!
Man tror att en 2 rummare på 57 kvadrat inte kan rymma så mycket, men ack så fel jag har haft! Herre jäklar vad skit jag har samlat på mig under alla åren!
Nu slänger jag ut allt gammalt och tar in allt nytt, i min nya stora lägenhet!
Inflytt 2 maj! Wiiii vad skoj!
Önskar bara att Kompis och Ovän fått följa med upp. De skulle älskat balkongen...

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Mm de är kusligt och källare också som vi har :/ ja uch så mkt man samlar på sig fast ja kan ha svårt att göra av med saker också iof beror de på va de är iof :) men skönt att rensa.va roligt att flytta är de i samm stad? Hihi v precis i börjn av varuhuset där innn toaletterna de blev mer :) många kramar

2011-03-29 @ 12:30:21
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0