Shoppingrunda.

När jag slutade jobba idag så var jag shoppingsugen. Med en nyinsatt lön på kontot gav jag mig ut. Jag hade tre mål.
* Leggings.
* BH.
* Skor.

På Indiska, där jag alltid har köpt leggings, så finns det inga hemma. När jag frågar om det kommer in så svarar expediten så snällt att det kommer nog inte in i min storlek. Svarar vänligt att du lilla hjärtat, jag har köpt mina leggings här i 3 år, är jag den enda feta som köper leggings och ni har nu slutat ta in storlekar mer än small? Sommarvikarierna börjar tidigt i år för hon kunde inte svara på det. Hon var nog nöjd med att ha sina små cykelbyxor på sig och struntade i resten.

Vidare till BH affären. Nej men vi tar inte in din storlek utan beställer när du vill ha en. Jo men visst. Känns som en specialbeställning för extrema stora bröst och ja, så är nog fallet. Väntan blir lång och jag skickar nog ett mail till ambassaden i Frankrike och ber om en expressbeställning! Jag behöver en BH nu!

Skor. Jo visst, nu ska det vara tygskor. Inte mig emot. Men jag vägrar ha tygskor med rosa blommor eller leopardmönster. Detta resulterade i att jag fick gå hem, skolös.

Min shoppingrunda var katastrofal!
Resultatet blev 2 hårspännen. Sen gick jag hem. Barfota och BH lös...
Tur jag har en ledig helg!

Saknar mina älskade missar!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Heej fina du! Tänkte på dig idag då ja fick fram dig i ni telefon o tänkte ja skulle ha skickat ett meZz till dig o hört hur de va,va ju längesen nu ju.de är bra här bara så trött gick upp vid halv fem imorse åkte til Ullared sen Gbg så blir en lång sovis imorgon.låter inte som en rolig shoppingtur du hade säger bara de vissa har hamnar på helt fel arbetsställe inga bra personer att jobba som säljare :/ hoppas när du går dit nästa gång att de är ordinarie personal där åtminstonde.hoppas du får en fortsatt fin kväll! Kramar

2011-03-26 @ 21:13:21
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: marie

Hej! Det var ett tag sen! Vad synd att shoppingrundan inte gick bra, det där med Indiska lät ju jätteknäppt. Kram

2011-03-26 @ 21:23:54
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0