Outfit!

Imorgon ska jag på bröllop. Jag är inte bjuden på festen, men jag ska gå och kolla i kyrkan. Det jag har funderat på ikväll är om det är "dresscode" för att bara titta i kyrkan? Jag pratade med en tjej som ska gå på fetsen och på inbjudningskorten står det " Mörk konstym". Behöver jag då ha långklänning i kyrkan? Inte för att jag behöver komma i mjukosbyxor, men räcker det inte med en snygg tunika? Jag menar, ingen kommer att titta på mig ändå, alla blickar går ju till brudparet! Det blir en tunika! Thats it!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Ja det gör du helt rätt i, tunika blir nog bra!

Men herregud vilka söta kattbebisar ni har skaffat.Grattis!!



Hur gamla är de?



Massa kramar till dig & kissemissarna

2011-06-18 @ 00:19:37
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0