Dagens goda...

Gärning!
Jag har precis utfört dagens goda gärning. Satt i lugn och ro i soffan och tittade på TV när jag ser blåljus blinka utanför fönstret. Det hörs även att det är en stor bil som brummar så jag kan ju inte låta bli att öppna fönstret. Där står tre stackars brannmän och försöker komma in i trappuppgången. Jag som har fobi för att brinna inne fick pulspåslag! De skriker upp om jag kan komma ner och öppna. Jo men visst, i pyjamas rusar jag ner för att öppna dörren åt de där pojkarna som ska rädda mig från att brinna inne. Då visar det sig, efter en stund. att de ska hjälpa tanten som bor högst upp. Hon har nämnligen ramlat av stolen och hennes man fick inte upp henne.
Jaja, de slapp ialla fall slå sönder dörren till ingången! Tack för det, Lina!

Måste säga att de har varierande jobb, de där killarna!

Godnatt!



( Bild lånad från www.google.se)


Kommentarer
Postat av: Coquina

Vad bra =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar kaffe =)

2011-04-14 @ 23:14:30
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! Snygg bloggdesign.

Hur lång tid tog det att göra den?

Kram Alexandra

2011-04-15 @ 21:15:56
URL: http://stylealex.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag hade också drabbats av panik. Din gärning var god, du ska känna dig stolt. :)



Svar: Tack så mycket för berömmet! Roligt att du hittade en del av inlägget som du tyckte extra mycket om. :')



Vill också tacka för din fina och kloka kommentar till inlägget angående kroppsideal och kurvor. Du har helt rätt; utstrålar man värme och kärlek, tänker betraktaren inte på vikten.

Jag har vänner som är "lite större" och det är de vännerna som står mig närmast. :) <3



Hoppas att du har en bra helg.

Kramar

2011-04-16 @ 14:13:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0