Kungar i Tylösand!

Jag vet inte om man verkligen ska kalla dem kungar? 8 unga människor, som under en månad ska bo i ett hus i Tylösand. Jobba ska de göra i skift på stranden där de ska få badgästerna att aktivera sig med olika vattensporter. Resten av tiden går ut på att vara så full och odrälig som möjligt. Jag vet inte vad Kanal 5 har för tanke att visa detta? De förser dessa ungdomar med gratis sprit och kondomer. De har till och med gjort om ett rum i huset, till ett "liggrum". I rummet finns en kamera som filmar deras sexuella upplevelser. Det var inte min mening att kolla på detta programmet men när jag väl börjat kolla så kunde jag inte sluta. Jag kunde inte sluta fashineras av hur illa dessa människor kan bete sig. Kräkas i bubbelpoolen? Somna i bubbelpoolen? Är det inte allmänt känt att man kan drunkna i vatten? Bröst och könsorgan visades fritt. Nya klädtrenden ska tydligen vara trosor och en tunika? Antingen är jag för gammal för denna nya trenden, eller är jag tråkig som tycker att de fördärvar sin chans till att någonsin kunna bli sedda som normala människor eller så är det jag som helt enkelt är normal?



Kommentarer
Postat av: Taste The Spirit Of Freedom

Usch dom gör ju bara bort sig på tv. Men blir nästan lite svårt att inte titta på när dom skämmer ut sig själva :P

2010-09-12 @ 14:59:28
URL: http://cocoatea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en helsjuk serie tycker jag, men jag kollade ändå hahahah.

Jag fattar inte att de inte tänker längre än näsan räcker, tänk att deras föräldrar ser detta?

& sen så kommer de ju att ha barn i framtiden som ska veta att mamma eller pappa har gjort så?

Fyyy jag tycker de är helt korkade i huvet!



Ha en fin måndag vännen/Kramar

2010-09-13 @ 02:55:09
Postat av: Modekatt

Skrev ett kommentar till dig nyss men jag vet ej om den kom fram :)

2010-09-13 @ 02:59:13
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0