Drömboende!

Det där med att hitta sitt drömboende. Inte lätt. Stort? Litet? Jag fick ett tips om en lägenhet i närheten. Närmre bestämt så huset brevid.
Av en kompis fick jag tipset om att de ska flytta om ett år. Men att gå och titta kan ju inte skada? Jo det kunde det. Lägenheten fick mitt hjärta att brista. Av kärlek. Åhh vad jag vill bo där! Så med stark övertygelse att vi är bäst lämpade att bo där, så hoppas jag att vi är dem som kommer att få denna underbara bostad! Inga garentier, men med starka förhoppningar så väntar vi trofast på att CA- fastigheter kommer att ge oss denna underbara 4:a med balkong och en magnifik utsikt. Trots svindel så kan det bli bra att bo på 6 våningen! Hoppas hoppas!


( Bild lånad från www.google.se) Men utsikten från min lägenhet kommer att vara så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0