Soptunna?

När jag ska hoppa ut från bilen i eftermiddag så kommer det en liten dam med rollator. Söt och välklädd. Jag sitter kvar en stund för att hon inte ska behöva gira med rollatorn och tänkte låta henne gå förbi. När hon är 1 meter från bilen så slänger hon en tom plastpåse från Willys på gatan och tittar sig sedan omkring. Först trodde jag att hon tappade den, men hon slängde den verkligen. Jag hoppade ut från bilen och kunde inte hålla tyst utan frågade artigt om hon såg någon soptunna på gatan. Då försöker hon köra på mig med rollatorn! Ursäkta mig, men jävla kärring. Tänkte säga till henne att vi borde alla hjälpas åt med miljön, oavsett hur långt tid vi har kvar på jorden, men jag vågade inte. Då hade hon nog slagit mig med käppen som satt fastbunden som ett slagträ på rollatorn!
Så nu förstår jag kanal 5 nysatsning på programet, Pensionärsjävlar!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ment ack vad glad jag blir:)

2010-11-13 @ 19:17:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha förlår att jag skrattar men vad ska man säga om vissa männsikor ;)

2010-11-15 @ 08:34:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Semona

Du har blivit smygfilmad och kommer snart dyka uppi pensionärsdjävlar...

2010-11-16 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0