Underbar Tomte!

Jag måste ha varit fantastiskt snäll i år. Vågar knappt tänka på alla fina klappar jag fått. Och vilken underbar jul jag haft. Förutom ett par gråtattacker för saknaden av min älskade Kompis så har julen varit perfekt.
Av tomtem fick jag:
Armband med Berlock från Thomas Sabo
2 pyjamasbyxor från Polarn & Pyret.
2 tröjor från Gina Tricot.
Insspelningsbar DVD med stor Hårddisk.
Säsong 1-4 av Dr Quinn.
3 månaders garageplats i värme för min lilla bil.
Svart klänning.
Påslakan med söta apor på.
Trosor.
Epilator.
CD skiva- Så mycket bättre.
Diverse krämer för kropp och fötter.
Leggings.
Tandborstmuggar. 
6 filmer. * The Back up plan, * Baksmällan, * Hachico, a dog stoy, * SATC 2, * Valentines day, * Starstruck.

Juldagen var underbar! Fantastiskt sällskap! Kände mig så fin i min nya klänning och mitt fina armban! Och så kär! Ibland är livet underbart!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du måste också ha varit väldigt snäll i år :D

2011-01-03 @ 10:35:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0