Djurbett!

Att jag är överkänslig mot myggbett har jag alltid vetat. Förra veckan gick jag över en grässlätt och sjöng sommarvisor och efter det så svullnade hela underbenet upp. Dagen efter var jag livrädd att det var en livshotande propp i benet och jag kontaktar en läkare. Jag får en tid, men svaret är att det är en reaktion på ett djurbett. Jag går hem med mitt onda ben och hoppas att det är en en vanlig mygga som har huggt mig. MEN, när jag vaknar dagen efter så syns två tydliga instick efter ormtänder. Benet börjar bli blåsvart och värker. Ajaj. Men inget att göra. Bara att vänta på att allt ska lägga sig. Idag är benet bara lite ömt och hårt vid bettet. Jag hoppas att huggormen hittade sig en godare mumsbit än mitt ben och jag tackar GUD att jag slapp se den där ormen för då hade jag dött och han hade säkert svalt hela mig!
HATAR ORMAR!


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja fy fasen så hemskt! Jag hade nog dött om jag hade sett ormen och bara tanken på att den hade provsmakat mig.....huuuuu så hemskt!

Skönt att allt gick bra i alla fall!

Kram

2010-08-19 @ 06:23:03
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Gaymasen

Men fy! Läskigt..

2010-08-19 @ 15:50:22
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Jenny

Men gud vännen så hemskt åh ja hade fått panik konstigt du inte kände ngt speciellt då när den bet dig åh får rysningar hoppas de är bättre efter bettet nu då iaf! Kramar

2010-08-21 @ 11:52:16
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0