Vill ha naglar!

Idag har jag haft en längtan efter långa naglar. Så fin jag kände mig på nyårsafton, med mina fina långa naglar. Funderar på att unna mig en nagelterapi inför resan till Cypern. Inte för att det är gratis men för att känslan av att känna sig fin är värd de pengarna.

Idag har det inte hänt så mycket. Biljetterna till resan har kommit. Nu kan inget hinda mig från att resa. Semester från allt. Precis vad jag behöver. Synd bara att missarna inte kan förlja med!
Även mina solglasögon har kommit. Jag har försökt laga kameran för att få ut ett kort, men utan resultat. Men de känns ganska häftiga.

Dagens katastrof är att bilen behövde lagas. Helt plötsligt så gick det inte att låsa bilen. Finns det något mer irriterrande än bilproblem?? Svar Nej!

Imorgon är det fredag och snart är det lördag och melodifestival. Finalen. Känns som det är en blandad kompott i startfältet. Just nu så hejar jag på Sarah Down Finer.

Puss på er alla.


Kommentarer
Postat av: Anne

Jättefina naglar!

Åh jag vill oxå ut och resa...vill oxå ha nya brillor...vill vill vill....

Ska du ut nått på stan efter melodifestivalen? Min man tänker minsan dra mig till stan!!!Hjälp!!!

Ha det bra! Kram

2009-03-13 @ 07:13:35
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Lisen

Vart skall Kompis och Ovän få vara under semestern?

2009-03-13 @ 11:20:15
URL: http://farodota.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej hopp! Du har en utmaning på min blogg om du vill! Kram kram

2009-03-13 @ 13:54:32
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0