Renovering!!

Tacksam för de två extra dagarna jag fick från jobbet! Imorgon är det dax att ta tag i det igen! Efter två veckosr ledighet!! Känns som 2 dagar!!
Har idag varit i mamma och pappas lägenhet och grejat bort kakelplattor! Inte det enklaste! Jag har bilder från denna händelse men det är ju så att min kära dator inte riktigt vill kännas vi de nya bilderna!! Kommer uppdatering snart!! På allmän begäran så kommer det även bilder på mina 64 kr mockasiner!! De är så snygga!
Ikväll är min make ( Coolt att skriva!) i Malmö på Jägersro! Har blivit bjuden på en resa ner dit och ska få klappa travhästarna! Han verkar vara nöjd med detta!

Nu ska jag sova så jag hinner med alla gjejer som ska hinnas med innan jobbet imorgon!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0