W380 i

Ja så heter min nya mobil som kom idag! Ett plus till NetonNet för snabb leverans! Varan beställdes i måndags och idag är det onsdag!! Nu ska jag packa upp den och se till att det är rätt färg och modell och sen ska den lilla saken få mat hela natten så den orkar jobba och spela musik för mig hela dagen imorgon!! Jag hoppas att jag aldrig mer behöver uppleva att vara utan mobiltelefon fler gånger! Jag känner mig hel igen!!

Om vi ska dela ut plus och minus så går då dagens minus till Ellos! Jag skickade efter några ynka lakan för över en vecka sedan! Och har de kommit?? Nej! Illa!

Nu har jag knaprat i mig 6 knäckebröd! ( Inte bra när man snart ska sova men vad gör man när man är hungrig!?) Helst av allt skulle jag vilja ha 3-4 Langosar med gräddfil, rödlök, stenbitsrom och räkar på! Mmmmmm vad gott! I helgen blir det till att ta fram stora Langosgrytan!!

Hoppas ni alla får en riktigt god natts sömn!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis till den "lille"! Visst är det härligt att få välkomna en ny mobil haha ha ha

Ha en skön dag! Kram

2009-02-26 @ 07:56:16
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Elin

Snubblade över din blogg... Söt och gullig, du verkar vara en mysig tjej! Men... Fruktansvärt irriterande med alla utropstecken. Varför skriver du så? Det är ju som om du bara skulle använda stora bokstäver, minst lika fel.

2009-02-26 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0