Vinterland i Februari!

Som jag har sagt de sista åren så måste vi nu ändra i kalendern och flytta julen till 24 Februari för då är det snö till 99 % säkerhet! Solen som så vackert tittade fram i veckan har nu tagit semester och låter all denna snö ta över världen! Om det i alla fall vore kallt så snön bevarades vit! Nu är det bara en brun sörja!! Vill inte ha snö! Så det så!

Idag var jag på den där jäkla cellprovningen! Det gjorde verkligen ont! Men min stora fundering är, om man nu ska till en barnmorskemottagning, borde det inte finnas andra tidningar att läsa än dem om att vara gravid och förlossning? Om man nu inte kan få barn, är det inte till en barnmorska man börjar gå? Och hur kul skulle det vara att sitta där bland alla andra gravida när man själv skulle göra vad som helst för att få en bebis! Nej det borde finnas tidningar för personer som inte vill eller kan få barn? Kanske en tidning om hur man adopterar?? Eller ett telefonnr till Kattkommandosyd där man kan köpa en katt??

Självklart när jag sitter där i väntrummet så kommer det en gammal klasskompis! Hon ler stort och säger - Åhh är du här, vad kul!!
Mmm jättekul! Jag är inte gravid, jag ska bara ta cellprov! - Jaha får jag till svar då! Så intressant var jag efter det! Ja söte tid! Cellprov borde tas nere i källaren där patologerna har alla sina andra skumma labratorium!

Ikväll har jag varit hos min kompis Nico! Vi har tittat på finalen av Top Model säsong 11! Äntligen vann rätt modell! Att det skulle behöva ta 11 säsonger för Tyra Banks att hitta en snygg tjej!

Nu ska jag planera inför morgondagen!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lilla kissen mår bättre och bättre för var dag=)

2009-02-12 @ 09:50:22
URL: http://neahs.se
Postat av: Anne

Snygg bloggdesign!!! Wow vilket lyft! Men det är ju jätte skoj med snö! Åka plastsäck är jättekul, snölyktor är vackert för att inte tala om snöänglar! Ha det bra!

2009-02-12 @ 18:45:33
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0