Hysteri!

Jag läste i en bröllopstidning idag! Hjälp!! Om jag någonsin kommer till det stadiet att jag ska gifta mig och bli hysterisk så ta ner mig på jorden igen!! Det är ju ruskigt påfrestande att behöva känna att man ska överträffa både sig själv och andra för ett ynka ja i kyrkan! Om jag inte slösat flera 1000 kr på olika bröllopstidningar.... Nu är jag ju helt knäpp! I framtiden ska jag spola min karriär som sjuksköterska och jobba som bröllopskordinator eller planerare! Då är det jag som håller i trådarna utan att vara i centrum!

Jag behöver en en psyksyrra!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: B

"Om jag någonsin kommer till det stadiet att jag ska gifta mig och bli hysterisk så ta ner mig på jorden igen!! "

Lovar, ska plocka ner dig direkt isf.

Vad kallas ditt nuvarande stadie?

Puss, puss.

2008-10-14 @ 07:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0