Fortfarande in love...

Det släpper inte! Jag fortsätter att vara kär i min lilla Björn! På jobbet idag har jag försökt återberätta alla roliga skämt men det gick inget vidare! De förstod inte det roliga!! Kan det vara så att jag inte är en lika bra stå up: are som de 4 killarna? Förmodligen! Men jag fattade i alla fall och det är ju det som räknas!!

Idag när klockan ringde så önskade jag att det var ett skämt! Ringde chefen och försökte få semester!! Hon skrattar nog fortfarande! Med andra ord så var det bara att stiga upp och se glad ut!!

En annan grej som jag kommit på att jag gillar! Det är när man ser människor på facebook som ändrar sin relationsstatus!! Men blir så glad när man ser en vän som är kär ändrar från att vara singel till att vara i ett förhållande! Och lika trevligt är det när en söt kille skriver att han går från ett förhållande till att vara singel! Hihi!

Idag är det bara 4 dagar till jag fyller år! Snart 28! Hurra hurra hurra!

Förresten, jag har pratat med en kompis idag! Jag får inte nämna hennes namn på bloggen! :)  Men det var ett litet kort samtal på 2 timmar och 35 minuter! Mycket givande och utredande! Ibland är det riktigt skönt att prata ut och reda ut alla eventuella frågetecken som ofta visar sig vara rena missförstånd och kommunikationsbrister! Är man från Karlskrona är det inte lätt att förstå någon från Simrishamn!! Hoppas du sover gott inatt Mimmi! Oj, nu avslöjade jag allt! Haha!

Sängdax för mig nu!! Bara 3 timmar tills klockan ringer och jag ska vara den ansvariga sjuksköterskan, ronda, skriva epikriser och le stort mot mina patienter! Skönt att det är fredag!

Fortfarande all min kärlek till de som behöver den!

Puss och kram och godnatt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej vännen! Saknar dig med. Vi borde ses snartsnart. Har min långa långhelg framför mig med start idag:/ Hoppas vi kan hitta en dag nästa vecka att ses, är ledig tisdag. Kram!

2008-10-24 @ 09:39:39
Postat av: Mimsan

Ehh Mimmi, vem e de?? Haha Du e go vännen! Som du skriver känns det riktigt bra efter vårt 2,5 timmes samtal! Var som en dö sill dagen efter! ;)

Ses på måndag, glöm det inte! :P Pöss

2008-10-25 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0