Första.

Idag är det den första Aptil och första dagen utan strumpor i skorna. Helt underbart. Idag hade jag bara min förflyttningsteknik inplanerat. Efter denna utbildning så träffade jag Linda för en lunch/middag. Lunch för mig, middag för Linda. Var så nyfiken på att höra allt som de varit med om i Thailand. Lilla bebismagen har växt ordentligt på två veckor och nu känner man till och med när han sparkar. Så häftigt.

Shoppade lite nya hårspännen och ett par grymt snygga solglasögon med mycket "blinbling" på. Precis min stil. Blev även ett par nya leggings och en ny tröja. Shopping shopping. 
 
Ikväll har jag träffat min kompis Nico. Först blev det en promenad i solskenet. ( Aj i benhinnor). Till Ica för matshopping för att sen hem och tilllaga laxen. Till maten tittade vi på film. Mysigt.

Imorgon är det torsdag och jag ska på näst sista delen av förflyttningen. Får se vad kvällen har att erbjuda. Hoppas på något trevligt.

Tror inte jag har blivit lurad idag. Har du?

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Jo tyvärr gick jag på ett skämt, fast det bjuder jag på! Ha det bra! Kram

2009-04-02 @ 07:08:51
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0