Bloggpaus!!

Jag har haft bloggpaus! I hela 2 ½ dag! Jag har inte haft något att skriva! Tack till alla som hört av sig med sin oro att det hänt mig något! Mycket uppskattat!

Idag är det onsdag! Jag har dataproblem och mer uppretad och irriterrad än någonsin! Finns en ganska stor risk att datorn snart får sig en liten flygtur över Trossö!

Idag sov jag till kl 13.00! Underbart! I eftermiddag ska jag fika med Linnea! Ska bli mysigt! Har inte räffat henne på två veckor nu och saknar henne! Ikväll ska jag även träffa Camilla som jag läste till sjuksköterska med! Vi ska gå på Nivå och äta middag och dricka vin! Ser fram emot detta! Uppdatering när jag kommer hem!

Igår var jag hos min diabetesdoktor! Ytterliggare en diagnos! Hypotyreos! Visst är det underbart! Men en liten förklaring till mina några kilos övervikt kanske? Hoppas att tabletten Levaxin ger en hjälp på vägen mot den framtida supersmala Lina! Ska bara hitta någon trevlig kirurg som kan förminska boobisarna ett par storlekar så blir jag Sveriges nästa toppmodell! Ser fram emot det! Haha!!

Till Linda så måste jag säga att om du läst bloggen mer noga så hde du vetat att mamma oh pappas katt fortfarande lever! Dock så har han aldrig morrat åt dig! Och aldrig vägt några 20 kg! 10 kanske... Nu är han gammal och smal! Om det var något djur som va farligt så var det din hemska kräfta som du ritat med tuschpenna på skalet! Det va ett opålitligt kryp!

Nej nu är det dax för en extreme makeover så att jag vågar visa mig på stan om en stund! Hoppas hinna uppdatera om kvällen lite senare! Får ta igen min blogpaus!

Hoppas ni alla har en trevlig dag!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas att du får/har haft en trevlig kväll! Kram

2008-09-10 @ 17:35:19
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0