Fortsätter...

Vi fortsätter i filmens tecken... Idag har jag "soffläge". Det betyder att jag ligger i pyjamas från det jag stiger upp tills att jag går och lägger mig igen. Med lite godis och Thaimat och en bra film så går dagen ganska snabbt. Jag trodde att det skulle ge mig lite extra enegri, men just nu känner jag mig bara tröttare.

Under kvällen har jag sett en trailer för en ny biofilm som jag vill ser: Friends with benefits. Tycker det verkar vara en riktig mysfilm!

Har du sett den?
Trailern kommer här:




Ha en härlig lördagnatt! KRAM

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Den ska jag också se. & så Bridesmaid filmen :)Stor kram

2011-09-19 @ 14:25:43
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0