Ansiktsbehandling.

När jag fyllde år i oktober så fick jag ett presentkort av en kompis. Nu när jag flyttpackar så hittade jag det där presentkortet och insåg att det var dax att använda det, innan det gick ut.
Så i eftermiddag fick jag en ansiktsbehandling. Så skönt!
Dock är jag lite känslig för hur ögonbrynen plockas, så jag fick justera dem när jag kom hem. Och om man ska vara lite gnällig, så pratade hon lite väl mycket. Svårt att svara på en massa frågor när man har någon som masserar näsan på en...
Men det var skönt och nu är jag mjuk, röd, ren och fin i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är så kul när man hittar saker som man "glömt" bort :)

Ha det så skööööööööönt!



Kram

2011-04-20 @ 08:37:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Så skönt med ansiktsbehandlingar va tusen årsen jag gick på en iof men borde.

Passar på att önska dig glad påsk vännen! Många kramar

2011-04-22 @ 09:56:13
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0