Träningsvärk.

Idag har jag träningsvärk. I magen efter allt skratt och i benen efter allt gående och stående i fantastiska affären Gekås. 4 timmars lång resa, snöblandat regn, 1 grad varmt. Lärdomen om att man faktiskt kan behöva jacka, även om det är Maj fick sig en påminnelse.
Uppe i Ullared kl 09.30. Och tänk er, vi gick raka vägen in i affären. men sen tog det stopp. Vi var nog de sista av "max antal besökare som får komma in". Vagnar, skrikande barn, arga tanter, sittande gubbar och shoppinggalna, habegärande tonåringar. Och så jag och mina normala vänner. Galnast och fräckast och minst omtänksamma vinner. Det är som att spela bowling med kundvagnar. Lyckar man eliminera 10 stycken med en påkörning så vinner man en tidsfrist på ca 15 sekunder som du kan hinna köra kundvagnen en meter framåt! Flera gånger under dagen så var jag glad att min rumpa stod ut och fick ta smällen och inte mina vader.
Trots detta så lyckades vagnen fyllas och kontot tömmas.
4 timmar shopping, en timmes mat och ytterliggare 1 ½ timmes shopping. Slutsumman: 3601 kr. Och då tackar jag min fantastiska mamma som plockade över ett x antal varor som hon betalade åt mig. TACK!
Och TACK Helena för en supermysig dag.

Idag håller jag mig på soffan och njuter av mina inköp.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen!



Vad härligt med ett besök på Gekås, även om det var mycet folk. Verkar som du hittade massor, hoppas man får se lite av det i bloggen din. Är nyfiken!



Min helg har varit bra, renoveringen har gått bra, det är roligt men jobbigt men ett besök av föräldrarna är så uppskattat! :)



KRAM

2010-05-09 @ 18:06:39
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anne

Låter som du hade en toppen dag! Lite kort på dina fynd kanske?

Ha det gott, Kram

2010-05-09 @ 19:59:15
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0