Sniglar.

När jag är ute och går så är det värsta som finns, när man måste stanna upp, för att de som går framför en går som sniglar. Idag skulle jag möta upp några kompisar och jag planerade att hinna i tid, om jag gick i lagom rask takt. När jag kommer utanför dörren så står det 5 personer och röker och flyttar sig inte en millimeter. När jag ska gå igenom en affär så står det folk och pratar, mitt i dörröppningen och de gör inte en antydning till att flytta sig. När jag går igenom affären så går det två tjejer framför mig och går såååå sakta. Jag försöker gå om, men då tar de ett steg åt sidan så jag går rakt in i den ena tjejen som morrar. Utanför affären, på andra sidan står ytterliggare 3 personer och pratar i dörröppningen! Gahhhhh! Varför kan folk inte bara flytta på sig? Ska det vara så svårt? Ska det behöva vara trefiligt? En fil för de som står still, en fil för dem som sniglar sig och en fil för dem som faktiskt vill röra sig framåt?
Kom jag i tid? Nej!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Åh tack så mycket :) Hoppas allt är bra med dig annars?

Kram

2010-06-02 @ 23:48:29
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hej..känns som de va ett tagsen gumman hoppas där bra med dig! Skickad ett litet Mess igår vet inte om du fick de? Håller med sånt är irriterande och ibland kan ja undra varför alltid ja ska flytta ppå mig och inte dom andra..ha en bra helg du också! Kramar

2010-06-04 @ 16:05:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: kickan34

haha håller med ::)SÅÅ irriterande :)



och ja, grymt att vilja vara med i dokusåpa. och kul att du nästan kom med! :D

2010-06-17 @ 00:49:47
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0