Semester!

Underbara, härliga och efterlängtade semester! Första dagen och jag har redan känslan av att "snart" vara tillbaka på jobbet. Pappa var snäll och sa att alla känner så innan semesterkänslan infinner sig. Första gången jag har fyra veckor. Några dagar borde jag väl få känna att jag är ledig och har några dagar kvar innan jag börjar jobba igen!
Första dagen så sov jag länge! Sen bakade jag lite småkakor somkommer vara bra att ha med på stranden. Sen fick jag middag hos mamma och pappa. Älskar att ha Calle och Tina hemma! Imorgon planeras det att åka till stranden.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Juliette

SVAR: uppskattar för comts:=) haha vill du ha flätor?annars kan jag fixa på dig:D

2010-07-20 @ 10:33:30
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0