Maldiverna.

Inatt var jag på Maldiverna. En dröm jag haft sedan jag var liten att få komma dit och nu äntligen så var jag där. I min dröm. Och den som trodde att det skulle vara paradiset på jorden lär bli besviken på mitt Maldiv. Det var inte mycket att ha. Till och med en campingsemester på Öland vore mer behaglig. Det såkallade vattnet var bara gyttja. Hotellet var som ett fängelse och den enda suvenir som fanns att köpa var en fotoram som en 2 åring hade gjort bättre. Och det för 125 dollar. Flygresan hem tog 38 timmar och stolarna i flyget var i sten. Så det kommer inte att bli mer resor till Maldiverna för min del. Jag ska hitta något annat paradis inatt!

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Josefine- Foto-Tankar & Känslor

tänk om drömmar kunde bli sanna ibland....



Tack...hoppas att din lördag blir kanon bra!



Kram

2010-01-23 @ 03:03:57
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anne

Ha ha.... strunta i det! Du får ta långö till sommaren istället!

Nej jag rekomenderar Gotland!!!

Ha en skön dag stumpan! Kram

2010-01-23 @ 09:40:21
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0