Award!



Jag har fått i utmaning av Jenny att skriva 7 smaskiga saker om mig!
Oj, vad ska jag välja ut, som ni kan tänkas vilja veta?!

* Jag älskar att stå i centrum! Fotoblixtar får mig att le extra stort.

* Jag älskar att bli kliad på ryggen innan jag ska sova. MYS!

* Jag känner mig 10 år yngre än vad jag egentligen än.

* Om någon säger något elakt till mig eller snackar skit om mig så blir jag otroligt ledsen. Kan inte släppa det på    evigheter!

* Dansband är världens bästa musik!

* En av mina högsta drömmar är att vara med i Melodifestivalen.

* Jag har en grym tandläkarskräck. Bara ljudet av borren får mig att vilja gråta!

Detta var sju sanningar om mig!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

va roligt att du gjorde den :)



Jag som sagt älskar ju också dansband & kan också bli grymt ledsen om någon säger eller om jag hör ngn säga ngt negativt om mig..

Massa kramar underbara du!

2010-02-12 @ 15:06:32
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0