Ensam mamma.

Säsong många av Ensam mamma söker är åter igen igång. Jag älskar dokusåpor! Och denna såpa tar alla priser. Under de åren den har på gått så har jag tyckt att den är helt ok , men nu är den på gränsen att spåra ur. Om man är 37 år, som mamma Helena är, och har en son på 17 år, är det normalt att träffa någon som är 22 år då? Och speciellt som sonen ber sin mamma att inte träffa någon som är jämnårig med hans kompisar? Jag kanske är dum, men jag tycker inte att det är ok att träffa någpn som är 5 år yngre än sin egen son!
Denna säsongen kan nog testa alla gränser!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Håller med dig fullständigt...

2009-09-10 @ 20:14:31
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: linnea

hejhej, hur är det med dig ? :)

2009-09-11 @ 07:07:53
URL: http://neuus.blogg.se/
Postat av: Hannah Hale

ÅHHHH jag HATAR sånna serier som ensam mamma söker och bonde söker fru osv osv. Honestly så tycker jag det är rätt pathetic.

2009-09-11 @ 18:59:30
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Postat av: Kickan

Mamman Helena verkar ju helt urblåst, jag o Pepps satt hemma o kollade på det 2:a avsnittet o kom fram till att man kan sammanfatta henne med 1 ord, hoppa!

2009-09-17 @ 11:35:17
Postat av: Mamma Helena

Hej Hej!!

Det är jag som är den urblåsta ensamma mamman... jag hoppas att ni ändrat uppfattning om mig nu när serien kommit längre.... MVH Helena

2009-09-30 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0