Totalt bortgjord!

Att jag är expert på att göra bort mig är ju ingen nyhet! Men igår så satte jag alla rekord. Som Mark Levengoods mormor sa: Blunda och låtsas att du är död. Det var en sådan upplevelse jag hade igår.
Efter jobbet så skulle jag slå på stort och åka och handla. ( Jag har inte "storhandlat" på 5 år!! ) Det var supermysigt att gå där och plocka ner vara efter vara i vagnen! När vagnen är full så går jag till kassan och packar upp ALLA varorna! Och när jag är klar så börjar en klocka larma i huvudet! 1200 kr 1200 kr 1200 kr! Och när jag kollar på den där hemska "summavisaren" så står det 1377! Och det är fortfarande säkert 20 varor kvar att köra igenom! Jag skriker STOPPP! Och vi gör ett första försök att godkänna beloppet! Vi försöker med kortet och givetvis så blir det ju att " köp medgives ej"! Tjejen i kassan ringer efter en annan tjej som kommer med en korg och plockar ned vara efter vara som jag tvingas plocka bort! Kön blir längre och längre! Och jag önskar mer och mer att jag vore borta med vinden. Tillslut, efter lååång tid så går köpet igenom! Och jag har med mig "smågrejer" för 1200 kronor hem!!!! Vill man bara försvinna? JA!


Kommentarer
Postat av: Simone

Oh myyy.. DET är pinsamt, hänt mig med. Usch! Hade du inte kollat saldot innan? :P

2009-10-17 @ 12:34:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Moa

haha guu va söt bild! :)

2009-10-25 @ 00:17:41
URL: http://saveusinyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0