Vildsvin i stan!

Ikväll skulle jag vara duktig och gå en promenad. Det är så roligt att vara ute och gå när det är mörkt för då kan man kika in till dem som bor långt ner och kolla på deras inredning. Och så har man koll på vilka som har julpyntat eller inte. Ialla fall så håller det på att byggas ett Scandichotell ganska nära mig. Och för att utmana mig själv lite extra så ska jag ju självklart gå på byggarbetsplatsen. Plötsligt ser jag hur något stort och brunt och lurvigt kommer gående emot mig. Och ja, mitt hjärta stannade. Eftersom jag är uppvuxen på landet så var min första tanke, och det första ordet jag skrker, mitt i stan, som är en ö, VILDSVIN!!!! Och sen sprang jag. Ja jävlar vad rädd jag blev. Och människorna jag mötte trodde nog att jag var allt annat än normal. Det visade sig sen, när jag stannade för att andas, att det var en brun/ grå svan som var nyfiken och ville hälsa. ( Ja han var säkert hungrig!) Det blev ingen artighetsvisit utan jag traskade fort hem. Och i fortsättningen kommer jag bara att motionera när det är ljust ute!

Kram på er!

Svan goes Vildsvin

 

Kommentarer
Postat av: Jouline

Va bara lugn världen går inte under hehe hoppas ja inte haha.



Jag har varit med på flera galloperationer och knä operationer, knäprotes, åderbråck och mer där till. och ja jag har varit med vid en CABG operation vid kranskärlssjukdom :) Tycker det ät jätte intressant och fruktansvärt kul att hjälpa till och assistera kirurgen vid olika ingrepp :)

2009-11-16 @ 01:03:21
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja de är ju verkligen lika varandra...;)

Kram

2009-11-17 @ 11:56:08
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0