Som en bebis.

Jag är som en bebis när det gäller sömn. Har jobbat två nätter nu och är så trött. Vill sova hela tiden. Vaknade 14.30 i eftermiddags och höll mig vaken ganska länge, men kl 19 fick jag gå och powernapa!. Det blev 2 timmar i sängen och nu är hela kvällen borta. Och jag som hade miljoner grejer att göra.

Jag har ialla fall hunnit färga håret. Svart, precis som vanligt. Det är inte lätt att göra det själv nu när det är lite längre. Har just nu mer färg på golvet och på väggarna än vad jag har i håret.

En kort solstund med min underbara kompis Kicki, på hennes balkong blev det med. Underbart. Vi brukar ägna de soliga eftermiddagarna på hennes balkong och smygtitta på söta killar över balkongräcket. Hela osynliga. Garanterat. Haha.

Hoppas ni har en härlig tisdagskväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mari

Sv: Det blir att jag åker i morgon, som du sa, det kan vara värt att stressa lite i morgon =).



Färgningen gick bra, och jag är glad att jag har någon som färgar håret på mig.Annars hade nog jag också stått och skurat hehe..

Hoppas du fick bort färgen...

Ha en bra dag i morgon..

kramar

2009-05-26 @ 22:20:56
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: ävelicious

jag har nu dragit de 6 finalisterna, kolla in om du hade turen med dig denna gången annars lycka till nästa gång :)

2009-05-26 @ 23:36:41
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0