Premiär.

Inatt var det premiär för att " sova utan duntäcke". Det var jag och mitt tunna påslakan som gick till sängs inatt. Huuu vad jag saknade mina värmande fjädrar i duntäcket efter en stund. Vaknade upp isande kall och med en blåmelerande färg över hela kroppen. Min dunkompis kom snabbt fram igen. Man behöver minsann någon som värmer en om nätterna.

Eftermiddagen tillbringades på stan med Johanna och Mimmi. Mysigt. Fika fika fika.

Har ikväll hittat en lägenhet som jag gärna vill ha. En liten lägenhet på 160 kvadrat. Lagom. Åhhh vad jag vill bo där! Någon som vill flytta med mig?

Grattis till min man Carl-Philip som fyller 30 år idag! :)

Kram och godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0